Úterý 25. února 2020, svátek má Liliana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 25. února 2020 Liliana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V33l43a27d96i34m47í56r 61V49o17l26k60o 6320722857519

naivní....ale čumí z toho dobrá vůle, tak to cupovat nebudu;-)......R^

0/0
28.5.2014 21:38

Z17d89e81n49ě95k 10D21a75v94i38d 6240697931629

napsal jste to tklivě ...pro mne až nesmyslně...asi jste jiné povahy...u nás jsem byl lotr kluk ...který musel udělat svou práci...musel mít výsledky ve škole a největším trestem pro něj byl zarach...v jistém věku jsem nosil vlasy do půl zad a pod heslem ..."máš-li dlouhy vlas nechoď mezi nás...jsme odpovídali ...lepší míti dlouhy vlas ...nežli chodit mezi vás...měli jsme přísnější dohled policie ...a dnes s úsměvem vzpomínám...že naše oslovování člena SVB ...vážený policejní rado nebylo někdy bráno s úsměvem a když jsem se zeptal pomocníka VB za co bere refundace na školení ...když ze zákonů ví hov.o...tak jsem dostal 20Kč pokuty přímo na služebně s rčením ...už mu to někdo říct musel ...ale dát ti to musím ...a nižší již není...proč to píši...???...byli jsme stajní jako jsou ti dnes ...i z trávou koketovali...ale...hráli jsme také fotbal...dělali muziku...v určitém věku je odpor ke všemu normální...museli doma makat a stihli jsme i školu ...holky a i ten chlast a cíga a hlavně ...byli jsme od nynějších mamánků soběstačný...na první džíny...pravý jsem si musel vydělat atd...a že by tenkrát nedal táta synkovi přes hubu...ale dal a možná i nos mu zlomil ...ale věděli jsme za co a necítili se ukřivdění...když mi dal učitel na základce facku...a já bych si stěžoval doma...tak mi ten nos táta zlomí dvakrát...příklad...protože PAN učitel ať má nebo nemá pravdu...ji v ohledu na mě prostě má...a byl zde mnohem větší tlak ze stran státních orgánů na nás tyv známé a vyčleněné...ale uměli jsme číst mezi řádky a byli jsme odolnější...a to je ta příprava...neměli jsme čas vňukat a dělat větší kraviny co jsme občas udělali...hezký den všem ZD...;-);-);-)

+3/0
28.5.2014 9:33
Foto

J69a54n77a 31M32a50j21o84v45á 4895282956793

Ta tklivost skutečně praští do očí...

0/0
28.5.2014 21:22
Foto

M28a91r13i66e 90T48o46m83š36í77č66k13o33v31á 4517125956326

Za prvé je to násilí které na ně proudí z televize a počítačových her. Čím větší tvrďák, tím větší frajer. To jsou jejich idoly, grázlové kteří střílí napotkání, děvčata která přilehnou ke každému a rodiče, kteří mají prachy a mohou jim plnit jejich náročné sny.

Toto je jejich svět, tak by chtěli žít a když se vrátí do reality jsou nespokojeni a pomocí drog se pokouší znovu navodit příjemnou situaci.

Bohužel nevidí nebezpečí, které s každou další dávkou přichází a konce, kdy se krásné představy změní v noční můru a jejich život je v troskách.

Tyto děti potřebují program, potřebují navštěvovat kroužky v kterých by ukázaly svoji šikovnost, nebo sport, kde musí pořádně zabrat, aby přišly výsledky, tady kouření, drogy a alkohol je tabu. To že rodiče na ně nemají čas, to naši rodičové také neměli, ale nám ten čas dokázali vyplnit pracovními povinnostmi, abychom se náhodou nenudili a nevymýšleli blbosti.

+1/0
28.5.2014 8:54
Foto

D86a66n85i47e71l 81C11í49c45h40a 8320549905312

R^

0/0
28.5.2014 9:06

J10a29n 92S83o90u71k33u30p 1564774426755

Paní Tomšíčková, to jsou hrozná klišé. Téměř bych řekl, že hotové pohádky.

Násilí z televize a her - to je oblíbené téma. Nikdy jsem neslyšel o jediné studii, či relevantnímu názoru, že násilí v hrách a televizi dělá z lidí násilníky nebo feťáky. To je názor, který není podpořen absolutně ničím. Počítačové hry mají dnes status her, nic víc. Jejich nebezpečnost je maximálně v tom, že podporuje asociálnost některých jedinců (u kterých by se projevila jinak tak jako tak), ale i to se týká omezené skupiny her a lidí. Představa, že po návratu do reality uteču k drogám pro navození příjemné situace, je reálná jako představa, že drogy rozdávají dětem pánové před školou v podobě čokoládek.

To o těch dalších dávkách - do závislostí spadají lidí z desetitisíců různých důvodů, žádný univerzální postup není. Stejně tak existují lidi, kteří drogy požívají nahodile a i přes to závislí nejsou. O marihuaně, mdma (coby asi nejběžnějších teenage drogách) nemluvě, ty závislost nevyvolávají vůbec.

Kroužky atd., to je taková představa. Tím uhrajete děcko tak do patnácti. Dělat z drog tabu, to je ta nejhorší cesta, kterou můžete zvolit. To nikdy nefungovalo, absolutně vůbec. Už se těším, až dcera ještě trochu povyroste, tak nic neudělám jiného, než že půjdu a narvu si s ní jedno svě skla (sám přitom tohle nekouřím, nedělá mi tráva dobře), když povyroste ještě trochu víc, tak jí klidně navrhnu víkend s lsd. Pamatujte, že ty děti nejsou hloupé, že když jim řeknete v patnácti, že ´drogy=zlo, áno?´, že Vám taky nemusí vůbec věřit. Drogy jsou všude kolem nás, některé legální, některé nelegální, některé víc či méně společensky nebezpečné (a zajímavé, že jedna z nejhorších drog je u nás legální), uvědomte si, že restrikcí a tabuizováním nezmizí. Prostě tady i nadále budou.

+2/0
28.5.2014 9:58
Foto

M21a27r98i29e 68T82o49m66š40í39č92k79o29v31á 4647505136166

Máte pravdu, drogy tady jsou a budou. Tak jako tady byl a bude alkohol a z většiny z nás neudělal alkoholiky. Zjistili jsme totiž, že po požití alkoholu jsme vyřízeni, nemůžeme sportovat, pracovat, jsme prostě k.o. Přesně tak to cítí děti po požití drog, jsou k.o. Když však nemají žádné povinnosti, nesportují, nemusí splnit určitý limit, je jim to jedno, tak proč do toho nejít znovu.

 Proto většina dětí nedroguje, nemají na to čas, jsou vytíženy svými koníčky, sportem, domácími pracemi, prostě se nenudí a o tom to je, míti program a povinnosti.

0/0
28.5.2014 13:26

J61a81n 85S44o13u14k38u67p 1204344986655

Ah, takže úděl člověka je snad být do konce života zavalen povinnostmi, aby náhodou někde neubalil jointa?

Ano, alkohol z většiny lidí alkoholiky neudělá. Je snad alkohol v naší společnosti tabu?

0/0
28.5.2014 16:18
Foto

M18a14r94i69e 82T49o26m70š49í14č33k89o70v35á 4227635696166

Neberu sport a koníčky jako povinnosti a pomáhat doma rodičům, také žádnému dítěti neuškodí. Mluvíme o dětech v základní škole, ne o dospělých.:-)

0/0
28.5.2014 17:28

J81a27n 50S26o60u89k75u24p 1944894116715

Jej...ale k nějakým reálným drogám se dostanou děcka až circa na střední. A pokud si myslíte, že ´dobrou výchovou´ na základce se nemůže stát, že by snad dítě chtělo začít s drogama, tak to je hodně ideální představa. Kterou se podaří nabořit návštěvou takového kolektivu. Téměř kdekoliv, kdekoliv.

0/0
29.5.2014 12:21
Foto

J24a67n74a 29M84a75j33o60v81á 4105862446223

Marie, to je trošku jinak - alkohol je droga taky, ale společnost s ní umí za ta staletí celkem zacházet. V jiných zemích a jiných kulturách jsou takto tolerované jiné drogy. U nás to prostě neumíme s jinými.

A co se drog týče - kéž by ten spouštěč byl známý. Bylo by po závislostech. Ačkoliv...ono by si lidstvo zas něco jiného, sebezničujícího, našlo. V tomhle jsme fakt dobří.

0/0
28.5.2014 21:22

J76a61n 54K42ř77í26ž 6135503285268

Nová doba přináší i nové problémy - tohle je jeden z nich.

Ale opravdu jen jeden z mnoha.

Za mých studentských let se užíval taky.

Fenmetrafin a Dexfenmetrafin rovněž.

Rovněž Plegomazin a jeho deriváty.A ještě řada jiných.

A dovětek - pokud píši "za mých mladých let",mám na mysli léta šedesátá. Tečka!

+1/0
28.5.2014 8:28

J47a68n 90H53l14a92v67a54t35ý 7699762897658

Možná jste zapomněl zmínit i psychonauty - lidé klidně vzdělaní, bez jakýchkoliv rodinných či sociálních problémů, ale přesto zvědavých. Někdo rád poznává okolí, cizí kraje a tajná místa. Jiný se zaměří na tajná místa ve své mysli a podvědomí.

0/0
28.5.2014 8:12

J25i50ř50í 45S39t18e33i80e40r 4151134826385

A čemu se tak najednou divíme ? Stát rezignoval na boj s drogovými dealery, čím dál častěji se mluví o legalizaci drog, pravomoci policie se omezují.

0/−5
27.5.2014 23:24
Foto

F31r81a26n72t96i31š95e51k 36M60a92t32ě29j67k23a 8557604749447

"Každopádně ať už ty děti začaly s důvodu psychického teroru, nebo naopak luxusu a přepychu nebo z jakéhokoli jiného důvodu, většinou tam vidím jedno společné – neměli jsme na ně čas a náladu." R^

+2/0
27.5.2014 23:12

P86a94v38e90l 37V79é73b41r 5949442172621

Demagogie a klišé, pane Matějko.

Měl jsem čas, měl jsem náladu, žádný luxus, žádný přepych, ani naopak nouze, o psychickém teroru nemluvě, přesto jsem si jako rodič prošel peklem.

Ale, protože jsem si nacházel (tak nějak průběžně) čas, i nálada byla, dopadlo to nakonec dobře.

A příčina? Viz můj první příspěvek...

0/0
28.5.2014 8:24
Foto

J86a69n75a 71M85a37j61o72v55á 4935242876893

Dítě, které je samo sebou nepodlehne ani partě. Jenže...safra...které to je, co?

0/0
28.5.2014 21:24

Z56l23a20t50u19š35e 79J39e68l95í42n91k89o88v92á 1325882107162

S tím rozvojem drohové závislosti u dospělých je to možná stejné, ne-li horší, manažer, programátor, účetní potřebují občas dosáhnout výkony vyšší než vysoké a unést vysoké napětí a vypětí, takže nejdříve něco na povzbuzení, pak na usnutí a nakonec na uklidnění nervů. Ani nemluvím o kategorii lékařů, kteří  mají mnohem snazší přístup k potřebným přípravkům a o jejich vytížení, nárocích a vypětí také netřeba mluvit.

Nebo co lidé co po pár desítkách let přijdou najednou o práci a tápou co dále, nebo když už tápu příliš dlouho a rezervy došly a naděje vyhasla?

+2/0
27.5.2014 22:31

M29a96r15t61i52n 94B37o27ř97u12t88a 1914807505117

Obecně  fetují, protože mají možnost co a kdy. Asi by bylo vhodné zpřísnit tresty pro dealery,aby neměli co prodávat / Singapur /,a  pak by je to chtělo motivovat do různých zájmových kroužku. A za další, pokud nemá autoritu rodič, musí ji mít /bohužel/ stát, opět nejlépe učitel.

0/0
27.5.2014 21:16
Foto

J79a65n63a 90M84a19j37o32v28á 4725422786953

Pokud nemá autoritu rodič, učitel ji fakt mít nebude. To tak nějak nejde z podstaty lidské povahy :-)

+7/0
27.5.2014 21:23

J47a68n 49S65o92u18k68u91p 1504604666545

Že dospělí nezačínají brát drogy je nesmysl. Jde to líp ukočírovat, mnoho lidí začíná s fetem po třicítce. Jednou za čas se oddálit na akci nebo si užít doma poklid s tripem, ale asi těžko vysvětlovat někomu, kdo má vůči drogám takovou vyslovenou pózu. Tahle dikce, že drogy = absolutní zlo, po kterém končí lidi na ulici ve vlastních fekáliích, to jen solidně buduje u dospívajících skvělý dojem zakázaného ovoce. Navíc to není pravda, procento těch životních ztroskotanců skrz fet bude stejné jako u chlastu (legální droga, která patří přitom mezi nejtvrdší).

Jinak, mnoho mladých fetek se právě a naopak etabluje ze zajištěných a tkz. bezpečných rodin, možná by se pan autor divil. Navíc, ne každý fet funguje jako oddalovač od všedních problémů, některé fungují spíš naopak a některé se s psychicky slabšími jedinci přímo vylučují (lsd).

+3/0
27.5.2014 20:36

M81i17c80h37a78l 13K60r51e88j18č36í 1686970251953

Samozřejmě máte pravdu.

Člověk je takový, do jaké společnosti se narodí.

0/0
27.5.2014 19:07

J91a73r86o88s20l26a40v 78M39i62k33u98l72a 3807181396

Určitě hodně jich začne proto, aby byli free, trendy in a cool. (Viz pan Vébr)

+1/0
27.5.2014 15:09

P14a95v45e13l 11V55é94b49r 5689802362171

Pane, píšete sice tklivě, ale jenom o uzoučkém okruhu příčin.

Věc se má tak, že velmi často se dítě dostane do situace, kdy má pouze dvě možnosti: Buď se před celou partou ztrapnit jakožto srab a maminčin mazánek, nebo být za borce a zkusit to. Zkuste hádat (můžete 3x), kterou možnost si takový pubescent (nebo prepubescent) vybere. A drogoví dealeři tohle moc dobře vědí.

+5/0
27.5.2014 14:28
Foto

D39a42n79i66e77l 21C76í28c63h71a 8560389505382

Naprosto s Vámi souhlasím, popisuji jen jednu z příčin, ostatní jsem měl rozepsané, ale v rámci zkracování článku, jsem je smrsknul pouze do jednoho nenápadného odstavce, aby z toho článku nebyla dlouhá studie. Mimo vlivu party mě třeba napadl vliv rockových hvězd a jiných idolů, nešťastná láska, nebo naopak šťastné zamilování do drogově závislého silnějšího partnera, větší citlivost a sklon k hlubšímu prožívání problémů, různé rodinné tragédie s spousty dalších...

+1/0
27.5.2014 14:40
Foto

J51a74n55a 14M87a70j79o78v31á 4715612216943

Přihoďte stimulanty u dospělých (není jich zas tak málo - typičtí jsou manažeři klidně právě po třicítce - potřebují intenzivně pracovat a vydržet), děti příliš pečujících matek, děti, které byly příliš chráněny před následky svých chyb...přihoďte kohokoliv, kdo se na některé křižovatce špatně rozhodne.

To je ta věčná otázka psychologů. Proč se v případě srovnatelné zátěže jeden člověk rozhodně začít běhat a druhý do sebe obrátí láhev rumu? 

Až tenhle tajemný faktor rozhodnutí v krizi někdo vyřeší, budu mu upřímně přát Nobelovku.

+4/0
27.5.2014 14:44
Foto

L45u78d47m29i38l88a 33O49d96a81r65č31e61n13k89o75v42á 6498163612721

Ani ten všemohoucí nahoře neví, proč tomu tak je.R^

0/0
27.5.2014 15:16

J13a30n 92K64ř92í65ž 6365593205178

Ví!

Ale zasáhne až u posledního soudu.

Ovšem to už je dotyčnému/dotyčné platné doslova jako mrtvýmu zimník.

Takže k vašemu smajlíku přidám svůj.Rv

0/0
28.5.2014 8:32

A14l65e26n40a 48O26u52z28k49á 1263872541916

Jani a dáš mi tu Nobelovku? ..... je to proto, že.. (a to opravdu NIKDO nechce slyšet), že má každý jiný osud, respektive, mezi dvěma a více lidmi vzniká cosi jako pouto a to pouto jim má něco dát... a na to něco se dá přijít... ale o tom zase NIKDO nechce nic vědět.....

0/0
27.5.2014 17:44

J88i81ř35í 66M89a13t88ě32j55č59e31k 9428579534637

Někdo prostě tou feťáckou zkušeností projít má .

+1/0
27.5.2014 18:40
Foto

J44a32n96a 88M85a73j60o64v44á 4715502596883

To nevím, možná jí jen nedokáže neprojít...něco jako hluboký černý les

0/0
27.5.2014 20:22

J31a66n 44S83o58u37k14u81p 1664974456565

Tak nějak bych to viděl. A proto v temném hlubokém lese straší a strašit bude.

+1/0
27.5.2014 20:41
Foto

J31a84n58a 16M93a97j89o72v87á 4825272296983

No a to s tebou i souhlasím, ale to není TEN faktor, víš? Něco jako krevní skupina :-)

0/0
27.5.2014 20:14

J68a28n 38S27o89u93k48u52p 1984114876245

To je spíš takové lidové moudro, ne faktor-důvod. Mně například nikdo nikdy neřekl, co je špatného na tom, vyzkoušet nějaké drogy. A do současné doby to nevím a nechápu.

0/0
27.5.2014 20:38
Foto

J47a82n30a 48M80a76j33o60v41á 4635882116583

Na experimentu asi nic dramatického není, nejspíš je potřebné se u toho "jen" nepohybovat v prostředí, kde je "braní" norma a mít k tomu vhodnou povahu.

0/0
27.5.2014 20:45

J50a73n 59S85o11u47k49u25p 1844884196745

Tak je to se vším, s motorkama, tučným jídlem.. Téměř cokoliv může mít na jedince drtivě negativní dopad, ve všech ohledech (netřeba se na motorce zabít, stačí půl léta jezdit po výletech a kašlat na rodinu), u drog by ta úvaha měla být podobná. Nějaké experimenty... některé drogy jsou čistě experimentální, zní to drsně, ale osobně si myslím, že větší zkušenost s některými tvrdými drogami není uplně k zahození. Jistě, ne všechny, ale na dovolenou taky lidi jezdí, aby si odpočali a viděli něco nového.

+1/0
27.5.2014 20:53
Foto

J64a75n13a 96M13a32j83o70v90á 4555242696333

V tom s Vámi naprosto nesouhlasím.

+1/0
27.5.2014 21:02

J16a16n 92S68o66u14k39u36p 1674494306885

Konkrétně?

0/0
27.5.2014 21:02
Foto

J66a97n62a 48M98a62j93o21v72á 4265102296633

Přirovnání vnímám jako demagogické (navíc je to klišé) a větší zkušenosti s tvrdými drogami jsou stejný hazard jako chůze na laně nad propastí na základě zkušenosti se skákáním přes švihadlo.

0/0
27.5.2014 21:18

J38a41n 14S40o67u93k58u89p 1624934416565

Nemyslím si, že by byla dávka pervitinu větší riziko, než sednout na mašinu prvně v životě a jet se projet. Ale můžete to klidně rozporovat a považovat za demagogii, já zas považuju za zkreslenou představu, že vyzkoušením některých tvrdých drog se člověk vystavuje zvýšenému hazardu. To, že pokud někdo jde a drogy začne jet v blbém věku, prostředí, společnosti, situaci, může vést ke krizi a problémům, nerozporuju. Každého věc, na co se v životě cítí.

+1/0
27.5.2014 21:30

J55a28n 84S78o48u95k36u82p 1184464336305

btw. psal jsem ´osobně´, ne obecně

0/0
27.5.2014 21:35
Foto

J32a90n92a 30M58a59j89o15v72á 4145382716343

Což o to, cítit se my, lidé, umíme...

na ledasco. Ale ty konce, když o sobě máme vyšší mínění, než je zdrávo.

0/0
28.5.2014 21:26

A95l10e54n71a 97O13u14z31k91á 1523432181416

No, to je stejné, jako ten příběh s růžovým slonem. Nesmíš myslet na růžového slona. Ani si ho nepředstavuj! A co se stane? ..... Máte ho pořád před očima. Co by se mohlo stát, kdybyste je vyzkoušel? Třeba to, že by vám po tom bylo blivno a už byste do toho nikdy nešel. Naopak ale ti, kteří hledají kompenzaci za něco, co jim opravdu chybí, do toho mohou spadnout a už se nevyhrabat.... vyprávěl mi bývalý uživatel drog, jaké to je a proč... a docela ho chápu....

0/0
28.5.2014 9:50

J34a29n 73S46o55u90k18u83p 1184754106375

Jsou lidi a lidi a jsou drogy a drogy. Někteří lidé mají tendenci do fetu zapadnout, pokud je k tomu nevhodná životní situace, tak to jde samo. Na druhou stranu jsou drogy, které jsou běžně užívány a z lidí mrzáky nevychovávají. A jsou lidi, kteří v poklidu projdou zkušeností s tvrdším fetem a taky to s nimi nehne. Mně drogy nevadí, považuju zkušenost s některými za přínosnou a zajímavou.

0/0
28.5.2014 10:05
Foto

J41a13n13a 35M82a50j88o23v54á 4515952806203

Budiž Vám přána.:-)

0/0
28.5.2014 21:27

J19a43n 29S97o39u47k58u22p 1264344696415

Jistě, já ji nikomu nenutím. Ale pokud drogy dovedou něco pozitivního, tak je to to, že na některé věci vrhnu přec jen jiné světlo. Hlavně na sebe samotného. Někdo tomu může říkat oblouznění (ale co dnes není, že?).

0/0
29.5.2014 12:24

P35a58v46e63l 50V87é33b53r 5449662102101

Věková skupina, kterou mám na mysli, se ještě nezamilovává.

Chtěl jsem jen říct, že dítě může mít dobré podmínky pro život (ani v nouzi, ani přepečlivě opečovávané, milující rodiče, atd., atd.), ale přesto přichází chvíle, kdy je pro dítě názor party (čímž nemyslím pouliční gang!) důležitější, než varování rodičů. Sice milovaných, ale rodičů.

+2/0
27.5.2014 15:00
Foto

J95a18n11a 54M94a86j82o32v91á 4365452566873

no to je to "přihoďte kohokoliv"...

0/0
27.5.2014 15:01

T84o77m38á50š 25C24h77r42u92d56i91m51s59k14ý 5624726377756

Myslím, že u drog je důležité rozlišovat úzus a abúzus. Mimochodem droga je třeba i cukr.... Nebo endorfiny, když si zasportujete. Ještě v dobách, kdy jsem sportoval, tak při zranění či nemoci - jaj to byly absťáky, když člověk nemohl dostat svou dávku. Drogy tu byly jsou a budou a člověk se úspěšně zdrogovává sám svým vlastním tělem. Problém nastává, když se drogou řeší útěk z reality (to je to co popisujete Vy). Podle mého názoru s drogamy (které jsou oficiálně za drogy považované) experimentuje celkem dost velké procento lidí. Závyslý zůstane jen ten, kdo má šrámy na duši a není vyrovnaná osobnost. Tomu zbytku zůstanou jen vzpomínky a nebo si fetnou i v dospělosti rekreačně párkrát do roka, aby si užili jiné vnímání reality.

0/0
27.5.2014 14:22
Foto

D51a43n29i12e31l 45C14í27c39h50a 8470499985232

Jojo, souhlasím, že jsem se zaměřoval pouze na tu část drog, která je společností definována jako problém.

Co se týče propadu závislosti způsobené šrámy na duši, to je určitě jeden z faktorů, na druhou stranu určitě ne jediný a raději bych nespoléhal na to, že když mě nic aktuálně netrápí, že mi nic nehrozí. Raději si tu jinou realitu vytvořím mnohem bezpečnějšími prostředky, třeba sněním :-)

0/0
27.5.2014 14:33

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Všichni jste krásní, říká modelka. Předávání cen moderovala zcela nahá

Modelka Ibi Støvingová (45), která moderuje dánskou verzi americké show Naked Attraction, vyvolala pozdvižení...

Vždycky jsem byla obdařenější prsatice, směje se Lucie Benešová

Chtěla domek na Sicílii, ale nakonec si pořídila hezké místo pro stavbu v Jizerských horách. „Mám plno plánů, pořád...

PRVNÍ DOJMY: Co až tvé nahé fotky uvidí mamka? I herečky V síti pláčou

Vít Klusák zažívá věk zralosti. Zatímco v debutu Český sen ubližovala mystifikace neškodným zástupům toužícím po...

Hospody, kolo a památky. Orlando Bloom si v Česku užívá se psem i snoubenkou

Orlando Bloom (43) natáčí v české metropoli seriál Carnival Row. Kromě herectví se tu nejčastěji věnuje svému psovi,...