Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

smysl života je život sám;-)

2 1
možnosti
MB

To je ale tautologie:-). Život smysl má, když něčemu věříme (Bohu, dětem, materii:-)

1 1
možnosti
Foto

anebo životu, jako podstatě toho všeho :-)

1 0
možnosti
MB

No a co je život jako podstata toho všeho? Naše existence ohraničená rodným a úmrtním listem? Tam smysl života nedostanete...

1 0
možnosti
Foto

A proč bych to měla potřebovat? Mám ráda lehkost bytí, vy ne?

0 0
možnosti
MB

Moc ne. Raději mám "Nesnesitelnou lehkost bytí"

0 0
možnosti
Foto

tu pouze v písmenech.

Ve skutečnosti jsou mi milejsi situace snesitelné, ideálně příjemné :-)

0 0
možnosti
MB

No to mně taky. Jenže dřív nebo později na lámání chleba (tedy ptaní se po smyslu toho všeho) dojde...

0 0
možnosti
PS

Tak dětem se moc věřit nedá, měli bychom ale žít jako děti. A materie: Ani A.Einstein jí moc nevěřil, je pomíjivá. Prach jsi a v prach se obrátíš. Takže zbývá jedině Stvořitel všeho a všech. Pokud ovšem se chceme poučit...R^

0 1
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1357x
Po studiu jsem přibližně 15 let působil v managementu střední české firmy. Nyní se zaměřuji převážně na osobnostní rozvoj, poradenství, vedení lidí, změnové projekty jednotlivců i firem, koučování a terapii.

Více info na Daniel.Cicha a CitimSeDobre.cz

Seznam rubrik